Blossom - Powerpuff Girls

Monday, March 3, 2014

MY "FAKE" MAN

ngeh ngeh ngeh,,msti korang pelik kan??,,tajuk post ni pelik??tak la!!,,tak pelik pun ,,sebenarnye,,post ni tentang lelaki impian aku la :P,,kah kah kah,,pada pendapat aku,,first thing first,,aku akan tengok rambut lelaki tu,,sbb rambut tu menggambarkan peribadi seseorang,,ehh??,hahahahaha,,nampak sangat fatin najwa ni pentingkan rupa? ehh!mestila sbb kita nak tengok dia setiap hari :P,,selain daripada rupa ketinggian pun penting jugak,,dia kena lebih tinggi daripada aku :P.....




 sebenarnya aku takde lah ciri2 yang "spesifik" sangat untuk "fake" man aku ni,,bak kata ibu aku,,kita tak bole memilih sangat,,hmmm ok ibu!! :D...........WALAU ape pun la kan,,tiba2 aku teringat post yang aku baca dekat facebook aku..post tu tulis,,"tak usah sibuk nak tulis list lelaki impian,,baikkan diri kita duu,,inshaALLAH Yang akan datang pun baik2 :),,btul2,,aku siap "like" post ni,,sbb dlm ALQURAN pun ade menyebut,,"lelaki yang baik..adalah untuk perempuan yg baik,,permpuan yg baik untuk lelaki yang baik"



No comments :

Post a Comment